IndeksRejestracjaZaloguj

Share | 
 

 Galerianki-Moda Na Pieniądze

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Paskuda
Opiekun
Opiekun
avatar


PisanieTemat: Galerianki-Moda Na Pieniądze   26.03.11 19:10

Dziś porozmawiamy o Galeriankach czyli młodych nastolatkach uprawiających seks z dojrzałymi mężczyznami za prezenty bądź pieniądze.Zapewne widziałyście film Galerianki? Co waszym zdaniem popycha nastolatki do takich zachowań? Moda?Kasa?Czy bycie na topie?Dlaczego uprawiają seks z dojrzałymi facetami i dlaczego dojrzali faceci wypierają nastolatki?!
Mówmy otwarcie Galerianka to młodociana Prostytutka inaczej nazwać tego nie można.W sieci zwłaszcza na czatach często młode dziewczyny proponują zdjęcia,pokazy za doładowanie telefonu czy wpłaty na koncie.Znany komunikator Skype nie tylko służy do rozmów z ludźmi z całego świata,ostatnio stał się modny do uprawiania wirtualnego seksu lub pokazów!Kiedyś było to nie do pomyślenia.
Co sądzicie o takich dziewczynach?Gdzie szukać problemów?Dlaczego one to robią?
Powrót do góry Go down
Agnieszka228
Wyszkolona
Wyszkolona
avatar


PisanieTemat: Re: Galerianki-Moda Na Pieniądze   26.03.11 20:46

Mi się wydaje że robią to dla pieniędzy- choć nie potrafię tego zrozumieć Zaskoczona

A niektóre maja z tego wielka przyjemność a że przy okazji zostanie konto doładowane to czemu tego nie robić. Tylko dlaczego tak w młodym wieku?
Powrót do góry Go down
elfilium
Obeznana
Obeznana
avatar


PisanieTemat: Re: Galerianki-Moda Na Pieniądze   26.03.11 23:18

Hm... według mnie brak pozytywnych relacji z rodzicami, nie umiejętność mówienia nie - czyli problem z granicami w życiu nastolatek, brak kogoś - kto by pomógł przedrzeć się przez trudy dojrzewania ( w jednym filmie koleś fajnie powiedział - dojrzewanie jest jak wojna i nastolatki potrzebują generała a nie rodzica kumpla) - czyli brak autorytetów.
Powrót do góry Go down
Farrah
Obeznana
Obeznana
avatar


PisanieTemat: Re: Galerianki-Moda Na Pieniądze   26.03.11 23:52

Hm zwykłe k**** łatwe panienki które za kasę prezencik zrobią wszytsko,głupie małolaty które maj a w d*** wszystko i wszystkich,potem taka jedna z drugą martwią się ciążą aborcjami jakimiś syfilisami i dobrze im tak,mają co chciały,dużo tutaj zależy od wychowania rodziców,uważam że rodzice wcześnie powinni dzieciom tłumaczyć co jest złe a co dobre,powinni rozmawiać o seksie o niebezpieczeństwie itp itd...Takie moje zdanie jest w tym temacie.
Powrót do góry Go down
Valentia
Doceniona
Doceniona
avatar


PisanieTemat: Re: Galerianki-Moda Na Pieniądze   27.03.11 2:42

Ja poraz kolejny powołam się na gimnazja...bo to przede wszystkim dziewczyny w wieku 13-16 lat stają się galeriankami..czemu? Chęć przypodobania się rówieśnikom...posiadania lepszych rzeczy...większej ilości pieniędzy...rodzice uważają, że dziewczyna w wieku 13 lat posłana do gimnazjum jest jeszcze dzieckiem..A tu wystarczy,że pozna koleżankę z innego środowiska i chce się przypodobać...takie dziewczyny uciekają się do wszystkiego żeby być kimś lepszym w oczach innych... Tak to postrzegam choć zrozumieć nie mogę.
Powrót do góry Go down
Sponsored content




PisanieTemat: Re: Galerianki-Moda Na Pieniądze   

Powrót do góry Go down
 

Galerianki-Moda Na Pieniądze

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: DEBATY KOBIET :: TEMATY DNIA-
Skocz do: